O mnie
Jeżeli chodzi o programowanie to zaczęło się to w połowie lat 90-tych na Atari STe (co prawda miałem wcześniej Atari 8-bitowe, ale to było bardziej granie niż cokolwiek innego). Na początku programowałem w GFA-Basic, potem assemblerze m68k, na końcu zacząłem się uczyć języka C (czego nie żałuję do dnia dzisiejszego).
Głównym motorem napędowym było nauczenie się programowania gier. Nie było to łatwe w tamtych czasach ze względu na brak ogólnego dostępu do internetu, nie była także dostępna literatura na ten temat. Imponowały mi też dokonania ludzi związanych z demosceną komputerową oraz pierwsi programiści gier komputerowych. Ze względu na małą ilość gier na 16/32 bitowe Atari zacząłem portować amatorsko gry na 16/32 bitowe Atari i eksperymentować z modułami MIDI (istniejące porty gier na Atari miały co prawda efekty dźwiękowe, ale były pozbawione muzyki).
W międzyczasie komputery klasy PC zaczęły zdobywać coraz większy udział w rynku i zacząłem programować aplikacje na system Windows / Linux (głównie w C/C++). Było to głównie projektowanie i programowanie graficznych interfejsów użytkownika w różnych natywnych i przenośnych API oraz akcelerowana sprzętowo grafika komputerowa (DirectX, OpenGL).
Obecnie pracuję jako programista portingowy przy przenoszeniu gier na różne systemy operacyjne / platformy / konsole (PC (Windows / Linux/ SteamOS), konsole nowej generacji (PS4 / XBox One) i inne).
Paweł Góralski / Saulot
Tutaj można sobie obejrzeć mój profil w serwisie LinkedIn.
Obecnie jestem w rankingu malarzy figurkowych portalu CoolMiniOrNot.